חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד - חלק רביעי
מחבר:ישראל נלחמת בהונאות רשת (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:17/04/2024
שעה:14:17:21


4. עקוב באופן יזום על ידך, אל תשב בחיבוק ידים ותמתין לעדכונים, לפחות פעם בשבוע עקוב אחר השתלשלות המקרה בפייפאל או בערוץ דרכו שילמת ובדוק אם אתה מתבקש לספק מידע נוסף. הספק מכיר היטב את השתלשלות העניינים והוא יזין מידע כוזב כדי לנצל לרעה את המערכת. שים לב שבשלב זה כל מידע שתשלח נקרא אך ורק על ידי הספק, לא על ידי שירות התשלומים, הם יכנסו לתמונה רק אם המקרה יגיע לשלב שבו נציג מטעמם חייב לבדוק את המקרה ואז הוא יקרא את כל החומרים ששני הצדדים שלחו. אל תסתפק בשליחת מידע דרך האתר, התקשר ודרוש טיפול, הסבר את מהות המקרה, זה חשוב כדי לעורר את הנציג לפעול מעבר לנדרש ממנו במקרה רגיל של ויכוח בין ספק ללקוח. ספר על היקף ההונאה ודרוש שמחלקת הביטחון של הארגון תקבל עדכון. עמוד על זכותך לקבל את ההגנה שהם מחויבים לתת לך על פי חוק ואל תתייאש גם אם חולפים שבועות רבים ולא קורה שום דבר.

5. ככל שהדבר אפשרי שלח לנו פרטים כדי שנוכל לעקוב, אנחנו זמינים במייל הרשום מטה ונשמח לקבל את שם האתר, מועד הרכישה ושם ספק התשלומים, את מספרי הטלפון וכתובות המייל בהם הספק השתמש ונשמח לשמוע גם על השתלשלות העניינים. אין שום צורך לשלוח לנו פרטים חסויים, בוודאי שלא את מספר כרטיס אשראי שלך וגם אין צורך במספר הטלפון שלך או אפילו בשמך האמיתי, שם פרטי או אפילו כינוי בהחלט מספיקים.

בשלב מסוים אנחנו מתכוונים לחשוף את זהות האנשים ולהגיש תלונה במשטרה, בשלב כזה נשלח לכם עדכון בכל הערוצים כולל במייל חוזר ונציע לכם להשתתף בתלונה כך שאם לא בא לכם לפרט נשמח לקבל מכם אפילו הודעה קצרה שנעקצתם ושאת מבקשים שנעדכן אתכם בהתפתחויות.

לרמאים יש לנו מסר אחד, אנחנו נפיל אתכם, וזה יכאב, אתם יכולים כמובן להגיב כאן עם השטויות הרגילות שלכם, אנחנו מחוסנים, גם הלקוחות שעקצתם לא מתרשמים מההודעות המזויפות שלכם שנכתבות כביכול על ידי לקוחות מאושרים.

בהצלחה!

"ישראל נלחמת בהונאות רשת"

IsraelFightOnlieScam@outlook.com

17/4/2024 14:17 ישראל נלחמת בהונאות רשת המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד - חלק רביעי